Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Dzisiaj jest 23 paź 2017, 0:46



Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin Gildii PRL
Post: 02 cze 2013, 14:01 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 02 cze 2013, 11:54
Posty: 7
Lokalizacja: TuskoLandia
1. Status gildii:

A) Gildia nastawiona jest na dobrą zabawę i kulturę, czyli nie preferujemy zbędnego wulgaryzmu, dziecinady, braku odpowiedzialności. Wszelkie objawy chamstwa nie będą tolerowane.

B) Członkowie „PRL” zobowiązani są pomagać sobie nawzajem (w miarę możliwości).

C) Guild Master i Officerowie podejmują wszystkie decyzje dotyczące spraw gildii. Mają także decydujące zdanie w sytuacjach spornych oraz nie regulowanych przez niniejszy regulamin.

Każdy z członków Gildii może wnioskować o jakiekolwiek zmiany i jego wniosek zostanie rozpatrzony przez Guild Mastera oraz Officerów.

D) Każdy z członków Gildii jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu, a także o dbanie o jak najlepsze imię Gildii.

Zabronione są wszelkie działania psujące dobre imię gildii (np. żebranie złota, nieodpowiednie zachowanie na kanale ogólnym, obrażanie innych graczy).

Nieznajomość regulaminu, nie zwalnia z jego przestrzegania !!!

2. Rekrutacja:

A) Rekrutować mogą tylko i wyłącznie osoby posiadające rangę GM, Officer, Raider, Veteran. Pozostali członkowie w celu rekrutacji nowych osób, bądź też przyjaciół proszeni są o kontakt z powyższymi osobami.

Do gildii przyjmujemy ludzi, a nie ich postacie w grze !!!

3. Rangi:

A) Guild Master
- Osoba prowadząca gildie, ma nieograniczone możliwości w zarządzaniu.

B) Officer
- osoba pomagająca Guild Masterowi w prowadzeniu Gildii
- nieograniczony dostęp do Guild Banku, Napraw
- możliwość zapraszania nowych graczy
- podejmuje ważne decyzję dotyczące gildii
- może obniżać, bądź też podwyższać rangę jeżeli uzna to za stosowne

B) Officer Alt :
- czyt. powyższe ( pkt. B) )

C) Raider:
- możliwość skorzystania w guild banku z tab-u przeznaczonego dla raiderów
- ograniczona ilość złota przeznaczona na naprawy
- możliwość zapraszania nowych graczy
- obowiązkowe posiadanie konta na forum w celu zapoznania się z taktykami itd.

D) Veteran:
- możliwość skorzystania w guild banku z tab-u przeznaczonego dla veteranów
- ograniczona ilość złota przeznaczona na naprawy
- możliwość zapraszania nowych graczy

E) Member:
- możliwość skorzystania w guild banku z tab-u przeznaczonego dla memberów

F) Novice:
- możliwość rozmowy na chacie

G) Prison:
- osoby trafiające tutaj nie mają możliwości korzystania z żadnych zasobów gildii ( napraw, gb )
- czas pobytu zależy od decyzji Guild Mastera lub Officera
- brak możliwości rozmów na gildyjnym czacie.

H) Graveyard:
- osoby trafiające tutaj mają możliwość rozmowy na gildyjnym czacie w celu skontaktowania się z GM-em, bądź też z Officerami w celu ustalenia rangi.
- trafiają tutaj po nieobecności powyżej 30 dni
- brak możliwości korzystania z zasobów gildii ( naprawy, gb )
- jeżeli osoba pojawi się online i nie zgłosi sie do Guild Mastera lub Officerów zostaje przeniesona do "Prison"

4. Awans rangi, obniżenie rangi , wydalenie z Gildii, ranga "Prison":

Prawo to ma Guild Master jak i Officerowie !!!

A) Awans w Gildii:
- awansować może każdy bez względu na poziom postaci
- osoby z rangą Novice awansują po 3 miesiącach aktywności w Gildii na rangę Member
- osoby z rangą Member awansują po 6 miesiącach aktywności w Gildii na rangę Veteran
- osoby wykazujące chęci, biorące czynny udział w rozwoju gildii, raidach bądź też pomocy innym mogą awansować znacznie szybciej

B) Powody usunięcia z Gildii:
- notoryczne obrażanie innych na gildyjnym czacie w sposób rażący
- kradzież przedmiotów z banku
- notoryczne wystawianie itemów na aukcji z guild banku
- obrażanie Gildii, oraz jej nazwy na Realmie
- niedostosowanie się do regulaminu Gildii
- nieobecność dłuższa niż 6 miesięcy

C) Powody obniżenia rangi
- przeklinanie na gildyjnym czacie w sposób uprzykrzający grę innym członkom
- obrażenie Officerów, GMa na gildyjnym czacie
- wystawianie itemków na aukcji z gildyjnego banku
- zaśmiecanie banku gildyjnego nie potrzebnymi przedmiotami
- w przypadku rangi "Raider", brak stawiania się na raidy, uprzykrzanie innym raidowania, przychodzenie nie przygotowanym na raidy

D) "Prison"
Trafiają tutaj osoby, które nie przestrzegają zasad wymienionych w regulaminie lub powodują frustrację innych. Po rozmowie z Guild Masterem lub Officerami i przekonania ich o swojej poprawie wiążę się to z "wypuszczeniem" członka gildii z więzienia po podjęciu przez nich decyzji.

Dodatkowo trafiją tutaj osoby, które prowadza "prywatną" bitwę na gildyjnym czacie w celu ochłonięcią, bądź poprowadzenia rozmowy na prywatnym czacie.

5. Guild Bank:

A) Dostęp:
- dostęp do poszczególnych tabów jest określony przez rangę w gildii

B) Depozyt Przedmiotów do Banku:
- depozytować przedmioty mogą poszczególne rangi
- totalny zakaz depozytowania przedmiotów nie potrzebnych innym ( szare przedmioty, przedmioty z starszych dodatków, bądź podstawki )
- depozyt przedmiotów jest dobrowolny

C) Wyciąganie Przedmiotów z Banku:
- przedmioty wyciągać mogą jedynie osoby z odpowiednią rangą
- w przypadku chęci wyciągniecia przedmiotu przez osobę niższej rangi proszę o kontakt z Guild Masterem lub Officerami i podanie powodu chęci zabrania wymienionego przedmiotu.

6. Opuszczenie gildii:

- opuszczenie gildii jest dobrowolne
- w przypadku chęci powrotu do gildii, prosimy o kontakt z Guild Masterem lub Officerem w celu przeprowadzenia rozmowy i zadecydowaniu przez wymienione osoby o ponownym przyjęciu.

7. Nieobecności:

- każdy z członków gildii jest zobowiązany do poinformowania Guild Mastera lub Officerów, bądź też Raiderów/Veteranów o dłuższej nieobecności w postaci wysłania "mail-a" w grze/zostawienia wiadomości na forum/prywatnej rozmowy

8. Rajdowanie:

- raidujemy w Środy, Czwartki, Soboty od godz. 21:00 - 23:30
- każdy bez względu na rangę może wziąć udział w raidzie po spełnieniu odpowiednich kryteriów dotyczących raidu ( odpowiedni sprzęt, item level itp. ) - decyduję o tym raid leader
- każdy przychodzi na raid przygotowany ( buteleczki, jedzenie, ogemowanie itp. )
- na początku raidu zdobyc ustawiona będzie na "personal" co oznacza, że każdy może otrzymać przedmiot ( decyzję o zmianie rodzaju zdobyczy podejmować będzie raid leader )

_________________
Obrazek
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron